Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Τα ξωτικά της Ιρλανδίας με νέο single!


Οι Jedward, το συγκρότημα που εκπροσώπησε την Ιρλανδία στον φετινό διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision, επιστρέφουν με άγριες διαθέσεις.

Οι δύο δίδυμοι, John και Edward, έγιναν γνωστοί από την συμμετοχή τους στο Ιρλανδικό X-Factor ενώ τερμάτισαν στην 8η θέση της φετινής Eurovision, που έγινε στο Dusseldorf της Γερμανίας, εκπροσωπώντας την Ιρλανδία.
Μετά την απήχηση που είχαν στο κοινό, επιστρέφουν με νέο album με τίτλο‘’Victory’’. Το νέο album θα κυκλοφορήσει στις 5 Αυγούστου στην Ιρλανδία και στις 15 Αυγούστου στις υπόλοιπες χώρες.
Το νέο single από το επερχόμενο album τους έχει τίτλο, Bad Behaviour ενώ στο videoclip του τραγουδιού τα δύο μικρά ''ξωτικά'' δείχνουν, πώς μπορούν να καταστρέψουν ένα σπίτι, με την ''κακή συμπεριφορά'' τους, μέσα σε μερικά λεπτά.
Enjoy!

bizznews.gr

1 σχόλιο :

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.