Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Σάσα Σταμάτη: Επιστρέφει στο «Πρωινό mou» τη νέα σεζόν;


Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Πρωινής Μελέτης, η μόνη εκπομπή στην οποία θα πήγαινε η Σάσα Σταμάτη, είναι στο «Πρωινό mou» και πουθενά αλλού.

Όπως συζητήθηκε στο πάνελ της εκπομπής, η Σάσα δεν αποκλείεται την επόμενη χρονιά να βρίσκεται και πάλι στο πλατό της πρωινής εκπομπής του Mega, καθώς αγαπά το Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά κι έχει πολύ καλή συνεργασία, τόσο με τους παρουσιαστές, όσο και με τους υπόλοιπους συντελεστές της εκπομπής.
Εφόσον, η ξαφνική απόλυση της δημοσιογράφου ήταν μια παρεξήγηση, δεν αποκλείεται να επιστρέψει στον …τόπο του εγκλήματος από τη νέα σεζόν.


aplita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.