Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

«Monopoly» με τα ελληνικά νησιά παίζουν οι Τούρκοι! Διαβάστε περισσότερα: http://stoklari.blogspot.com/2011/06/monopoly.html#ixzz1S1BkbU2T




Από 1,5 έως 15 εκατ. ευρώ τα «κελεπούρια»...
Η τουρκική εφημερίδα Sabah σε δημοσίευμα της αναφέρει ότι «η Ελλάδα, η οποία βρίσκεται σε βαθιά οικονομική κρίση, άρχισε να πουλά τα νησιά της»!




Στο ρεπορτάζ, που δημοσιεύεται με φωτογραφία της Μυκόνου, επισημαίνεται ότι οι τιμές των νησιών κυμαίνονται από 1,5 εκατ. ευρώ μέχρι και 15 εκατ. ευρώ. Πάντως, Τούρκοι κτηματομεσίτες δηλώνουν πως αυτά τα νησιά, στις τιμές που διατίθενται, είναι «κελεπούρια».

Η τουρκική εφημερίδα δίνει τα ονόματα κάποιων νησιών, όπως η «μικρή Αμοργός», ο «Άγιος Αθανάσιος», ο «Άγιος Θωμάς», η «Ναυσικά», η «Καρδιότισσα», το «Τραγονήσι», ο «Άγιος Ιωάννης», ο «Βούβαλος» και τρία ανώνυμα νησιά στο Αιγαίο.


Διαβάστε περισσότερα: http://stoklari.blogspot.com/2011/06/monopoly.html#ixzz1S1BddzrP

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.