Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Eνα δαμάσκηνο διέλυσε τους Oasis


Ο Νόελ Γκάλαχερ αποκάλυψε τελικά μετά από 3 χρόνια από τη διάλυση των Oasis την αιτία πίσω από τον «χωρισμό» και αυτή δεν ήταν άλλη από ένα…δαμάσκηνο!

Όπως είπε, ξέσπασε ένας τεράστιος καυγάς με τον αδερφό του Λίαμ που οδήγησε σε ακύρωση της συναυλίας τους σε ένα Φεστιβάλ στο Παρίσι, όπου ο Λίαμ όρμησε στα καμαρίνια κρατώντας μια κιθάρα σαν τσεκούρι.
«Παραλίγο να μου πάρει το κεφάλι έτσι,» είπε ο Νόελ που μετανιώνει τώρα για τον τρόπο που έληξαν οι Oasis. Ο αδερφός του Λίαμ βέβαια μετά την κιθάρα δεν τα παράτησε αλλά του πέταξε και ένα δαμάσκηνο κι αυτό ήταν που έφερε το τέλος ενός συγκροτήματος και τη ρήξη στις σχέσεις των δύο αδερφών!
golema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.