Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

«Οι δισκογραφικές εταιρείες καταστρέφουν τη μουσική»


Η πανέμορφη τραγουδίστρια, Shaya, σχολιάζοντας τη σημερινή κατάσταση στη μουσική, δήλωσε χαρακτηριστικά πως για την όποια «καταστροφή» ευθύνονται «Οι δισκογραφικές εταιρείες. Εκείνες που σκέφτονται μόνον το σήμερα και βασίζονται στις εποχικές επιτυχίες. Πηγή:Hello


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.