Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Βαλβέρδε: ΄΄Ελπίζω να μην χαλάσω το σερί μου!΄΄

Ποδαρικό στην Αυστρία για τον Ολυμπιακό!
Οι «ερυθρόλευκοι», που έφτασαν το μεσημέρι στο Ζέεφελντ (15:30), έκαναν την πρώτη τους -διάρκειας, μιας ώρας και δέκα λεπτών- προπόνηση επί αυστριακού εδάφους, ενώ ο Ερνέστο Βαλβέρδε μίλησε για τη δουλειά που πρόκειται να γίνει στην προετοιμασία, δηλώνοντας, με… χιουμοριστική διάθεση: «Τις δυο προηγούμενες χρονιές πήρα το πρωτάθλημα. Ελπίζω να μην χαλάσω το σερί μου»!
Ατομικό ο Δασκαλάκης.

Περισσότερα στο www.sport-fm.gr / Ποδόσφαιρο / Ελλάδα 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.