Ποδαρικό στην Αυστρία για τον Ολυμπιακό!
Οι «ερυθρόλευκοι», που έφτασαν το μεσημέρι στο Ζέεφελντ (15:30), έκαναν την πρώτη τους -διάρκειας, μιας ώρας και δέκα λεπτών- προπόνηση επί αυστριακού εδάφους, ενώ ο Ερνέστο Βαλβέρδε μίλησε για τη δουλειά που πρόκειται να γίνει στην προετοιμασία, δηλώνοντας, με… χιουμοριστική διάθεση: «Τις δυο προηγούμενες χρονιές πήρα το πρωτάθλημα. Ελπίζω να μην χαλάσω το σερί μου»!
Ατομικό ο Δασκαλάκης.
Περισσότερα στο www.sport-fm.gr / Ποδόσφαιρο / Ελλάδα
Κυριακή 10 Ιουλίου 2011
Βαλβέρδε: ΄΄Ελπίζω να μην χαλάσω το σερί μου!΄΄
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.