Με τα καλύτερα λόγια μίλησε στο katimagiko.gr για την αξία του Φραν Γέστε ο πρώην τεχνικός του, Χοσέ Μανουέλ Εσνάλ ή αλλιώς Μανέ. Χαρακτηριστικά ανέφερε πως θα κάνει μεγάλα πράγματα με τον Ερνέστο Βαλβέρδε.
- Κύριε Εσνάλ ποιά είναι η γνώμη σας για τον Γέστε;
Πρόκειται για έναν πολύ καλό παίκτη. Έναν εξαιρετικό επαγγελματία. Είναι πάρα πολύ καλός με την μπάλα στα πόδια.
- Πως ήταν όταν συνεργαστήκατε μαζί του;
Όταν τον είχα εγώ ήταν πολύ καλός. Μας είχε βοηθήσει πολύ.
- Πιστεύετε ότι η συνεργασία του με τον Βαλβέρδε θα του δώσει άλλη ώθηση στην καριέρα του;
Όλοι ξέρουμε πως ο Βαλβέρδε και τον γνωρίζει πολύ καλά ως παίκτη αλλά και τον ήθελε στην ομάδα. Πιστεύω ότι θα παίξει πολύ καλό ποδόσφαιρο στον Ολυμπιακό.
Διαβάστε περισσότερα στο www.katimagiko.gr
Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011
Ολυμπιακός: Αποθέωση του Γέστε από τον πρώην τεχνικό του, Μανέ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.