Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Ολυμπιακός: Αποθέωση του Γέστε από τον πρώην τεχνικό του, Μανέ

Με τα καλύτερα λόγια μίλησε στο katimagiko.gr για την αξία του Φραν Γέστε ο πρώην τεχνικός του, Χοσέ Μανουέλ Εσνάλ ή αλλιώς Μανέ. Χαρακτηριστικά ανέφερε πως θα κάνει μεγάλα πράγματα με τον Ερνέστο Βαλβέρδε.
- Κύριε Εσνάλ ποιά είναι η γνώμη σας για τον Γέστε;

Πρόκειται για έναν πολύ καλό παίκτη. Έναν εξαιρετικό επαγγελματία. Είναι πάρα πολύ καλός με την μπάλα στα πόδια.

- Πως ήταν όταν συνεργαστήκατε μαζί του;

Όταν τον είχα εγώ ήταν πολύ καλός. Μας είχε βοηθήσει πολύ.

- Πιστεύετε ότι η συνεργασία του με τον Βαλβέρδε θα του δώσει άλλη ώθηση στην καριέρα του;

Όλοι ξέρουμε πως ο Βαλβέρδε και τον γνωρίζει πολύ καλά ως παίκτη αλλά και τον ήθελε στην ομάδα. Πιστεύω ότι θα παίξει πολύ καλό ποδόσφαιρο στον Ολυμπιακό.

 Διαβάστε περισσότερα στο www.katimagiko.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.