Aτάκες του τρισμέγιστου Γιώργου Γεωργίου από το Καφενείο των Φιλάθλων.
- Τα νεφρά μου παλιόπουστα.
- Γιώργο, ωραίο πουκάμισο.
- Να στο δώσω να πας να κοινωνήσεις;
- Αν το πουλί μου είχε νύχι, θα ήταν δάχτυλο.
- Χου ρε!
- Γιώργο γεια σου.
- Της Γιαγιάς σου!
- Το παν στο σύγχρονο ποδόσφαιρο είναι να έχεις καλά πλεμόνια.
- Πολύ κλοκλο και αυγό τίποτα.
- Παπάρια μάντολες.
- Πάμε για break-dance
- Καλά ρε, είναι δυνατόν να πιάνει το μικρόφωνο ο Τριαντάφυλος και να τραγουδάει; Είναι σαν να πάω εγώ να διαφημίζω οδοντόκρεμες.
- Συγνώμη κύριε Γεωργίου για την φωνή μου, είμαι βραχνιασμένη.
- Θες να σου δώσω τίποτα μαλακό για τον λαιμό;
- Ρε ο Έλληνας ποδοσφαιριστής είναι τόσο άτεχνος, που και με σαγιονάρες να παίξει θα πατήσει τα κορδόνια του.
- Mπροστα παίζουν οι χαριστεας και ο Νικολαϊδης. ο κοντός δεν βλέπει τον ψηλό λόγω ύψους και ο ψηλός τον κοντό λόγω ...κοντους!
- Αναφερόμενος στις εκλογές: το πήρατε το μήνυμα εσείς? Οι άλλοι το πήρατε? Πάρτε και τα παπάρια μου τώρα...
- Γιώργο ο θρύλος θα γυρίσει στο Καραϊσκάκη??
- ...
- Θα γυρίσει ρε Γιώργο?
- Φίλε, κατσαβίδι έχεις σπίτι σου?
- Τι λες ρε Γιώργο?
- Ρε κατσαβίδι έχεις?
- Έχω ρε Γιώργο...
- Πάρε αυτό που θα σου πω και βίδωσέ το καλά στο μυαλό σου!
- ΔΕ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΟΤΕ!!
Μια φορά τον είχε πάρει τηλ μια γκόμενα και του είχε πει:
- Μα δεν ντρέπεστε κ. Γεωργίου να βγαίνετε με τέτοια εμφάνιση στο γυαλί; Τι δόντια είναι αυτά;
- Κυρία μου παιδάκια έχετε;
- Τι εννοείτε; Ναι έχω!
- Προσέξτε κυρία μου, μήπως αύριο σας πουν πως θέλουν να κάνουν τα δόντια τους σαν τα δικά μου!
- Ρε σεις, αυτοί είναι πολύ αργοί μιλάμε! Αφού να φανταστείτε, στην προπόνηση όταν κάνουν σπριντ ο Ζάετς δεν κρατάει χρονόμετρο. Ημερολόγιο κρατάει!
ΠΗΓΗ : spinoza.gr
Τρίτη 12 Ιουλίου 2011
Aτάκες Γεωργίου!!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.