Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Τέλος από σήμερα ο δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας

Ελεύθερη θα είναι από σήμερα, Δευτέρα, η κίνηση όλων των αυτοκινήτων στο δακτύλιο,
καθώς η Παρασκευή ήταν η τελευταία ημέρα ισχύος του μέτρου της...εκ περιτροπής κυκλοφορίας των οχημάτων (μονά-ζυγά) για την περίοδο 2010-2011.
Όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να κινηθούν ελεύθερα στο κέντρο της Αθήνας έως ότου εκδοθεί Υπουργική Απόφαση, που θα ρυθμίζει τα επόμενα περιοριστικά μέτρα.


ΠΗΓΗ: tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.