Ελεύθερη θα είναι από σήμερα, Δευτέρα, η κίνηση όλων των αυτοκινήτων στο δακτύλιο,
καθώς η Παρασκευή ήταν η τελευταία ημέρα ισχύος του μέτρου της...εκ περιτροπής κυκλοφορίας των οχημάτων (μονά-ζυγά) για την περίοδο 2010-2011.
Όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να κινηθούν ελεύθερα στο κέντρο της Αθήνας έως ότου εκδοθεί Υπουργική Απόφαση, που θα ρυθμίζει τα επόμενα περιοριστικά μέτρα.
ΠΗΓΗ: tro-ma-ktiko.blogspot.com
Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011
Τέλος από σήμερα ο δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.