Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Γεμάτο από ταξί το κέντρο της Αθήνας αυτή την ώρα !

Κυκλοφοριακό κομφούζιο στο κέντρο της Αθήνας, με τα ταξί να έχουν αφήσει Πειραιά και αεροδρόμιο και βρίσκονται στην καρδιά της πρωτεύουσας.
Ηδη οι κεντρικοί δρόμοι έχουν πλημμυρίσει από τα ταξί. Στη Λ.Αμαλίας και τη Βασ.Σοφίας βρίσκονται αυτή την ώρα περισσότερα από 3000 ταξί. Οι αυτοκινητιστές προσπαθού να προσεγγίσουν τη Βουλή, ωστόσο ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις τους έχουν αποκλείσει κάθε πρόσβαση προς το Κοινοβούλιο. Ωστόσο οι ταξιτζήδες ζητούν από τις αστυνομικές αρχές να τους επιτρέψουν να φτάσουν μέχρι τον Άγνωστο Στρατιώτη, όπου θα παραμείνουν για δύο ώρες και μετά θα αποχωρήσουν.

Νωρίτερα χάος επικράτησε στους κεντρικούς και περιμετρικούς δρόμους του Πειραιά με τα λεωφόρεια και τα τρόλεϊ να είναι ακινητοποιημένα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα σημειώθηκε στην Ακτη Ξαβιερίου, όπου χιλιάδες επιβάτες δεν μπορούσαν να επιβιβαστούν στα πούλμαν για να επισκεφθούν τουριστικούς χώρους της Αθήνας. Την ίδια ώρα στην Αττική Οδό, από το ύψος της λεωφόρου Κύμης, λόγω πορείας των ιδιοκτητών ταξί προς το αεροδρόμιο, η κίνηση των οχημάτων γινόταν από μία λωρίδα κυκλοφορίας, ενώ πολλοί ταξιδιώτες διαμαρτύρονταν, καθώς έχασαν τις πτήσεις τους, λόγω της κυκλοφοριακής συμφόρησης που επικρατούσε.

Στον Πειραιά πάντως σε ένδειξη καλής θέλησης οι αυτοκινητιστές άνοιξαν για μία ώρα μία από τις δύο πύλες εισόδου του λιμανιού, στο σημείο που δένουν τα κρουζιερόπλοια.

Σε μετωπική σύγκρουση έχουν οδηγηθεί οι σχέσεις των ιδιοκτητών ταξί και της κυβέρνησης, εξαιτίας της απόφασης του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Ραγκούση, να προχωρήσει άμεσα στην πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματός τους, μη λαμβάνοντας υπόψη του το προεδρικό διάταγμα που προωθούσε ο προκάτοχός του στο υπουργείο, Δημήτρης Ρέππας και με το οποίο είχαν συμφωνήσει οι ιδιοκτήτες.

Στις 5 τα ξημερώματα άρχισε η νέα 48ωρη απεργία που αποφάσισαν αιφνιδίως το Σάββατο τα σωματεία των ταξιτζήδων και από το πρωί έχει αναστατωθεί πλήρως η ομαλή λειτουργία του λιμανιού του Πειραιά και του αεροδρομίου, των δύο βασικών πυλών εισόδου και εξόδου της χώρας, από τις οποίες διακινούνται καθημερινά χιλιάδες τουρίστες προς τα νησιά και την ελληνική περιφέρεια γενικότερα, εν μέσω της κορύφωσης της τουριστικής περιόδου.

Από το νωρίς το πρωί τα ταξί είχαν σχηματίσει ουρά χιλιομέτρων από την είσοδο του αεροδρομίου και προς την Αττική οδό, αφήνοντας μόνο μια λωρίδα κυκλοφορίας για την κίνηση των οχημάτων. Στο λιμάνι του Πειραιά έχουν συγκεντρωθεί περίπου 2.500 αυτοκινητιστές ταξί.

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ κ. Θύμιος Λυμπερόπουλος κατέστησε σαφές ότι οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν και θα ενταθούν και κάλεσε για άλλη μια φορά τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων να ανακαλέσει την απόφασή του και να αρχίσει διάλογος με βάση το προεδρικό διάταγμα.

Από την πλευρά του, ο υπουργός Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, απηύθυνε έκκληση για ψυχραιμία και κάλεσε τους ιδιοκτήτες ταξί να αναλογιστούν την ταλαιπωρία που υφίστανται χιλιάδες πολίτες, όταν εμποδίζουν την πρόσβασή στο λιμάνι και το αεροδρόμιο και έκανε λόγο για μεγάλο πλήγμα στον τουρισμό.

Παρέμβαση εισαγγελίας για παρακώλυση συγκοινωνιών

Με εντολή της η προϊσταμένη της εισαγγελίας Πρωτοδικών, Ελένη Ράικου, ζητά να σχηματίζονται αμέσως δικογραφίες για όσους οδηγούς ταξί διαπιστώνεται ότι διαπράττουν αυτεπαγγέλτως διωκόμενα αδικήματα, όπως αυτό της παρακώλυσης συγκοινωνιών.

Διαβάστε περισσότερα στο www.iefimerida.gr / Ελλάδα
Φωτό από: trelokouneli.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.