Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

΄΄Ουρανέ΄΄ μου!!!

Eίναι στο στρατό ένας φαντάρος,
λίγο κουνιστός (αδελφή, για όσους δεν κατάλαβαν) ο οποίος κάνει σκοπιά. Εκεί που κάθεται αμέριμνος, μες την καλή χαρά, περνάει ο λοχαγός.

-Αχ! καλέ ένα μανάρι!!! λέει ο φαντάρος μας

Εκνευρίζεται ο λοχαγός, βάζει φωνή και του λέει:
-Πως λέγεσαι ρε??? Παρουσιάσου!!!

Αφού λέει τα καθέκαστα ο φαντάρος, γυρίζει ο λοχαγός δείχνοντας το ένα εκ των τριών αστέρων που έχει, και του φωνάζει :

-Τι είναι αυτό ΡΕ?????
-Ένα αστεράκι!!! (με νάζι ο φαντάρος)

-Και αυτό τι είναι ΡΕ??? (δείχνοντας με νεύρα το δεύτερο αστεράκι)
-Ακόμα ένα αστεράκι!!! (με το ίδιο νάζι ο άλλος)

-Και αυτό τι είναι ΡΕΕΕΕ????; (φοβερά εκνευρισμένος ο λοχαγός)
-Ένα τρίτο αστεράκι!!! (στον κόσμο του, ο φαντάρος)

-Και πως πρέπει να με φωνάζεις ΡΕΕΕΕ??????
-Ουρανέ μου...


ΠΗΓΗ : spinoza.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.