Συναρπαστική η εξέλιξη των σημερινών κατατακτήριων δοκιμών με τον Μαρκ Γουέμπερ να επικρατεί για 55 χιλιοστά του Λιούις Χάμιλτον.
Για πρώτη φορά φέτος ο Φέτελ δε θα εκκινήσει από την πρώτη σειρά της εκκίνησης. Αυτό συνολικά είχε να συμβεί από πέρυσι στη Μόντσα.
Στην πρώτη περίοδο Q1 βρέθηκαν εκτός οι έξι οδηγοί των τριών τελευταίων ομάδων και ο Καμούι Κομπαγιάσι με τη Sauber.
Στη δεύτερη περίοδο Q2 τα πράγματα πήραν άγρια τροπή με αρκετούς οδηγούς να δίνουν συγκλονιστική μάχη για τη 10αδα. Μέχρι την ολοκλήρωση της αντίστροφης μέτρησης του 15λεπτου οι Σουμάχερ, Πετρόφ, Χάιντφελτ πάλευαν για τη 10η θέση με χαμένο τελικά το Γερμανό της Renault που τον πέταξε έξω ο teammate του. Όμως και για τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή τα πράγματα δεν ήταν καλά καθώς ο έτερος πιλότος της Mercedes Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν σαφώς ταχύτερος σε όλες τις προσπάθειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.protothema.gr
Για πρώτη φορά φέτος ο Φέτελ δε θα εκκινήσει από την πρώτη σειρά της εκκίνησης. Αυτό συνολικά είχε να συμβεί από πέρυσι στη Μόντσα.
Στην πρώτη περίοδο Q1 βρέθηκαν εκτός οι έξι οδηγοί των τριών τελευταίων ομάδων και ο Καμούι Κομπαγιάσι με τη Sauber.
Στη δεύτερη περίοδο Q2 τα πράγματα πήραν άγρια τροπή με αρκετούς οδηγούς να δίνουν συγκλονιστική μάχη για τη 10αδα. Μέχρι την ολοκλήρωση της αντίστροφης μέτρησης του 15λεπτου οι Σουμάχερ, Πετρόφ, Χάιντφελτ πάλευαν για τη 10η θέση με χαμένο τελικά το Γερμανό της Renault που τον πέταξε έξω ο teammate του. Όμως και για τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή τα πράγματα δεν ήταν καλά καθώς ο έτερος πιλότος της Mercedes Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν σαφώς ταχύτερος σε όλες τις προσπάθειες.
Έτσι λοιπόν στην τελική δεκάδα βρέθηκαν οι Red Bull, Ferrari, McLaren, Mercedes με τη Renault του Πετρόφ και τον Άντριαν Σούτιλ να κάνει την έκπληξη με την Force India φέρνοντας τέσσερις Γερμανούς πιλότους μέσα στη 10αδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.