Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

16 νεκροί από έκρηξη στην ναυτική βάση Ευάγγελος Φλωράκης στο Μαρί της Κύπρου

Έκρηξη σημειώθηκε λίγο πριν τις 6 το πρωί στη ναυτική βάση Ευάγγελος Φλωράκης στο Μαρί, σε κιβώτια με εκρηκτικά που είχαν κατασχεθεί από πλοίο που κατευθυνόταν στη Συρία.
Από την έκρηξη, 16 άτομα σκοτώθηκαν και δεκάδες τραυματίστηκαν, ενώ η περιοχή από το Μαρί έως το Γκάβερνορς θυμίζει βομβαρδισμένο τοπίο. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες παραιτήθηκε ο Υπουργός Άμυνας της Κύπρου κ. Κώστας Παπακώστας.

Το ωστικό κύμα που προκλήθηκε από την έκρηξη στη ναυτική βάση στο Μαρί προκάλεσε τεράστιες ζημιές στις γύρω κοινότητες. Η εκκλησία της κοινότητας έπεσε, καθώς επίσης και διάφορα κοινοτικά κτίρια. Στέγες σπιτιών διαλύθηκαν και οι υαλοπίνακες σε κτίρια έσπασαν σε απόσταση χιλιομέτρων.Πυρκαγιές έχουν ξεσπάσει στη γύρω περιοχή ενώ πυκνοί καπνοί έχουν καλύψει την περιοχή.

Σημαντικότατο πρόβλημα προκλήθηκε στον παραπλήσιο ηλεκτροπαραγωγικό σταθμό Βασιλικού. Αν το πρόβλημα στο σταθμό παραμείνει και ο σταθμός δεν λειτουργήσει κανονικά, τότε είναι πολύ πιθανό η ΑΗΚ να αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα στην κάλυψη των αναγκών για ρεύμα. Γι’ αυτό το λόγο απευθύνεται έκκληση να σταματήσει ο κόσμος να χρησιμοποιεί τα κλιματιστικά ώστε να αποφευχθεί το γενικό μπλακ άουτ.

Την Τετάρτη δόθηκαν οδηγίες να ψύχονται τα κιβώτια και να απομακρυνθούν ώστε να καταστραφούν από πυροτεχνουργούς του στρατού. Η φωτιά ξέσπασε στις τέσσερις το πρωί και αμέσως έσπευσε πυροσβεστική δύναμη. Ενώ καταβαλλόταν προσπάθεια να σβήσει η φωτιά, σημειώθηκε η έκρηξη, η οποία προκάλεσε ωστικό κύμα τριών χιλιομέτρων. Ανάμεσα στους τραυματίες βρίσκονται πυροσβέστες, αξιωματικοί και στρατιώτες που έσπευσαν για την κατάσβεση της φωτιάς. Στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού επικρατεί πανικός αφού πολλοί συγγενείς στρατιωτών που ανησυχούν έχουν σπεύσει να μάθουν τι συμβαίνει. Η τράπεζα αίματος του νοσοκομείου Λεμεσού απευθύνει έκκληση για αίμα από όλες τις ομάδες αφού υπάρχουν πολλοί τραυματίες. Έκκληση για αίμα απηύθυναν και οι υπόλοιπες τράπεζες αίματος σε Λευκωσία και Λάρνακα. Θύματα έχουν μεταφερθεί και στο Νοσοκομείο Λευκωσίας. Εκεί βρίσκεται και ο Υπ. Υγείας. Το μεγαλύτερο όγκο των τραυματιών τον δέχθηκε το νοσοκομείο Λεμεσού. Ο υπουργός Εμπορίου, ο οποίος βρίσκεται επίσης στην περιοχή, μίλησε για βιβλική καταστροφή στην περιοχή.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.