Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Νομική περιπέτεια για τη Rihanna- Δέχθηκε μήνυση από φωτογράφο


Το βιντεοκλίπ της Rihanna για το «S&M» προκάλεσε από την πρώτη στιγμή αντιδράσεις, τόσο για τους προκλητικούς του στίχους, όσο και για την εμφάνιση της Rihanna στο κλιπ με μαστίγια, δερμάτινα ρούχα και αλυσίδες! Απ΄ότι φαίνεται όμως το βιντεοκλίπ αυτό θα συζητηθεί ξανά, αφού μετά τη μήνυση του σκηνοθέτη David LaChapelle για κλοπή πνευματικής ιδιοκτησίας, που είχε γίνει τότε, τώρα η Rihanna έχει να αντιμετωπίσει ακόμη μια μήνυση για το ίδιο βιντεοκλίπ. Ο φωτογράφος Philip Paulus κατηγορεί την κοκκινομάλλα τραγουδίστρια ότι κόπιαρε ιδέες του από φωτογράφιση μόδας που είχε κάνει στο παρελθόν εκείνος. Μάλιστα, ο ίδιος έριξε την... «μπηχτή» του για τη Rihanna σχολιάζοντας ότι «δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μια παγκόσμιου φήμης σταρ δεν προσλαμβάνει έναν καλλιτεχνικό διευθυντή, ώστε να δημιουργούν πρωτότυπα concepts».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.