Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Η Άννα Βίσση έγινε... εμφιαλωμένο νερό!


Μια έκπληξη αλλιώτικη από τις άλλες περίμενε την Άννα Βίσση στο Τορόντο, όπου βρέθηκε για συναυλία: Είδε τον εαυτό της τυπωμένο σε συσκευασία εμφιαλωμένου νερού!


Το νερό Άννα Βίσση ήταν μια ιδέα του «Greek World Music», το οποίο η τραγουδίστρια επισκέφθηκε για να υπογράψει αυτόγραφα και να συναντηθεί με θαυμαστές της.

Πριν από αυτό, η Άννα επισκέφτηκε το Ελληνικό Ορθόδοξο Σχολείο και παρακολούθησε την εκδήλωση που παρουσίασαν οι μαθητές για την Κύπρο και την τουρκική εισβολή.

Στη διάρκεια της εκδήλωσης η τραγουδίστρια είπε κυπριακά τραγούδια, μίλησε με τα παιδιά, υπέγραψε αυτόγραφα και έγραψε στο πανό που είχαν ετοιμάσει οι μαθητές για την εισβολή: «I will never forget this day...» («δεν θα ξεχάσω ποτέ εκείνη την ημέρα»)!

Πηγή :http://www.newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.