Στον Γιώργο Παπανδρέου πετάει το «μπαλάκι» της συναίνεσης ο Αντώνης Σαμαράς, με δήλωση που έκανε από την Κρήτη, στην οποία πραγματοποιεί τριήμερη περιοδεία."Δεν έχω δεχτεί για την ώρα κανένα τηλεφώνημα από τον Γιώργο Παπανδρέου" δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της ΝΔ το απόγευμα της Τρίτης, μιλώντας σε δημοσιογράφους των Χανίων και απαντώντας σε ερώτηση για το εάν θα συναντηθεί σύντομα με τον πρωθυπουργό.
Υπενθυμίζεται ότι, ακόμα και μετά το «ναυάγιο» του συμβουλίου των πολιτικών αρχηγών, την περασμένη Παρασκευή, ο πρωθυπουργός έχει αφήσει να εννοηθεί ότι θα επιμείνει στο αίτημα για συναίνεση -μεταξύ της κυβέρνησης και της αξιωματικής αντιπολίτευσης- και ενδέχεται μάλιστα να επιδιώξει και νέα συνάντηση με τον πρόεδρο της ΝΔ.
Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Πολιτική
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.