Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Μπράβο στον Π. Κουρουμπλή - οχι σαν κάτι άλλους... (μήνυμα αναγνώστριας στο tro-ma-ktiko.blogspot.com)


Θα ήθελα μέσα από την καρδιά μου να συγχαρώ τον ΚΥΡΙΟ Παναγιώτη Κουρουμπλή για την έντιμη στάση που κράτησε!
Εδώ και μέρες (ή πολύ καιρό) έχει συγκεκριμένη άποψη και ψήφισε βάσει αυτής, της συνείδησής του και εκπροσωπώντας επάξια το λαό που τον τίμησε με την ψήφο του! Άλλωστε, αυτός είναι ο θεσμικός ρόλος των βουλευτών στην κοινοβουλευτική δημοκρατία που υπάρχει (;) στη χώρα μας: η εκπροσώπηση του λαού, μην ξεχνιόμαστε! Η («δημοκρατικότατη») διαγραφή του από το χώρο του ΠΑΣΟΚ είναι μεγάλη του τιμή, γιατί πλέον είναι μεγάλη ντροπή να ανήκεις στο συγκεκριμένο κόμμα.

 Ένα κόμμα στο οποίο οι βουλευτές ή δεν ενδιαφέρονται καθόλου για την εξαθλίωση που φέρνει το μεσοπρόθεσμο στο λαό και συνεπώς η προσωπική άποψη και η (ανύπαρκτη) ηθική τους συντάσσεται πλήρως με του «Γιώργου του Πρωθυπουργού» ή είναι τόσο άβουλοι και τόσο ιδιοτελείς, που για να μην τους τραβήξει το αυτί ο «Αρχηγός» και χάσουν τα προνόμια, ακολουθούν χωρίς δεύτερη σκέψη τη «γραμμή». Ακριβώς όπως τα καλά και υπάκουα πρόβατα υπακούουν στον τσομπάνη, όποιος και να είναι αυτός, ό,τι εντολή κι αν τους δίνει, χωρίς να νοιάζονται ή να εκτιμούν τα αποτελέσματα! 



Αναγνώστρια 



Διαβάστε περισσότερα στο trο-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.