Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Τα πάντα κρίνονται την Κυριακή στο ΟΑΚΑ, αφού ο Ολυμπιακός νίκησε με 76-68 τον Παναθηναϊκό και μείωσε σε 2-1 την σειρά

Ο Ολυμπιακός δεν παραδόθηκε στον Παναθηναϊκό και μείωσε τη σειρά των τελικών σε 2-1 επικρατώντας του Παναθηναϊκού στο ΣΕΦ με 76-68.
 Οι ερυθρόλευκοι είχαν σε πολύ καλή μέρα τον Γιάννη Μπουρούση ο οποίος για ένα ακόμη ντέρμπι έκανε τη διαφορά κάτω από τα δύο καλάθια, ενώ σημαντική ήταν και η βοήθεια των Γκόρντον, Σπανούλη, Πρίντεζη και Πελεκάνου που στα κρίσιμα λεπτά έκαναν αυτό που έπρεπε, προκειμένου οι γηπεδούχοι να πάρουν το προβάδισμα και να το κρατήσουν μέχρι το τέλος. Η δύναμη του κόσμου ήταν ακόμη ένας παράγοντας (σημαντικός), καθώς ξεσήκωσε τους παίκτες της ομάδας του Πειραιά όταν έπρεπε. Από την άλλη ο Παναθηναϊκός προσπάθησε, έπαιξε καλά, αλλά στα τελευταία λεπτά δεν βρήκε λύσεις στην επίθεση.

ΠΗΓΗ: www.onsports.gr /basket /A1-Andrwn

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.