Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Σε πρόγραμμα αποτοξίνωσης η Whitney Houston


Είναι γνωστό ότι η 47χρονη τραγουδίστρια είχε για χρόνια προβλήματα εθισμού με αλκοόλ και ναρκωτικά, κάτι που φαίνονταν ότι είχε ξεπεράσει.

«Η Whitney Houston είναι σε ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης από τα ναρκωτικά και το αλκοόλ. Η Whitney μπήκε εκεί εθελοντικά, με τη θέλησή της», ήταν τα λόγια του εκπροσώπου τύπου της, συμπληρώνοντας ότι δεν θα μένει μέσα στην κλινική.


real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.