Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Το Twitter αγοράσε το TweetDesk

Η δημοφιλής εφαρμογή διαχείρισης των tweets, TweetDesk εξαγοράστηκε με σημερινή ανακοίνωση από το Twitter.
Το TweetDesk είναι ένα από τα καλύτερα προγράμματα διαχείρισης της ροής των μηνυμάτων του twitter και όσοι το χρησιμοποιούν ελπίζω ότι θα συνεχιστεί η εξέλιξη του. Αν και δεν έγινε γνωστή η τιμή, από φήμες ακούγεται ότι ήταν περίπου στα 40 εκατομμύρια δολάρια.

Από: Mashable

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.