Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Αποτοξίνωση (και) για τον Matthew Perry



Έχει εισαχθεί σε κλινική αποτοξίνωσης και στο παρελθόν


Ένα διάλειμμα από το Χόλιγουντ και τις επαγγελματικές του υποχρεώσεις σκοπεύει να πάρει ο Matthew Perry. Ο Chandler, όπως τον γνωρίσαμε στα «Φιλαράκια», έδωσε στη δημοσιότητα μια δήλωση, στην οποία εξηγεί τους λόγους, που τον οδήγησαν στην απόφαση αυτή.

«Θα λείψω για ένα μήνα με σκοπό να παραμείνω νηφάλιος και να συνεχίσω να ανακάμπτω», είπε ο ηθοποιός, αλλά δεν έδωσε περισσότερες πληροφορίες για την κλινική που θα εισαχθεί.

Στο παρελθόν ο Perry είχε μπει ξανά σε αντίστοιχες κλινικές, αφού αντιμετώπιζε προβλήματα με τον εθισμό του σε συνταγογραφούμενα φάρμακα, αλλά και στο αλκοόλ το 1997 και το 2001.

Τελευταία, όλο και περισσότεροι σταρ καταφεύγουν σε κλινικές αποτοξίνωσης!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.