Σάββατο 21 Μαΐου 2011

Γιατί είναι αγκαλιά η Lady Gaga με τον Justin Timberlake;


Η Lady Gaga σε λίγες μέρες θα κάνει την εμφάνισή της στο γνωστό κωμικό show “Saturday Night Live” (ή αλλιώς, “SNL”) μαζί με τον Justin Timberlake!

Η διάσημη τραγουδίστρια έγραψε στο twitter της:
“Μην ζηλεύετε κυρίες ;-) . Γέλασα τόσο πολύ σήμερα, έκλαψα!”
Η Lady Gaga φαίνεται πως διασκεδάζει πολύ τις πρόβες που κάνει με τον Justin. Να δούμε τι σκετς θα κάνουν οι θεοπάλαβοι Andy Samberg και Justin Timberlake (βλ. 2ο video) με την Mother Monster! Αν κρίνουμε από το σκετς της Nicki Minaj ως νύφη του Frankestein, σίγουρα θα έχει πολύ γέλιο!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.