Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Στα προκριματικά του Champions League ο Παναθηναϊκός, 2-0 την ΑΕΚ με σφραγίδα Σισέ!

Ο Παναθηναϊκός νίκησε 2-0 την ΑΕΚ στο άδειο ΟΑΚΑ, έφτασε τους 13 βαθμούς και πήρε την πρώτη θέση που οδηγεί στα προκριματικά του Champions League.
Με τον Σισέ να «καθαρίζει» και πάλι για λογαριασμό του Παναθηναϊκού, ίσως στην τελευταία του εμφάνιση με τα «πράσινα» αφού υπάρχει πιθανότητα να πουληθεί, η ομάδα του Ζεσουάλδο Φερέιρα κατάφερε να τερματίσει πρώτη στα play off παρά το κακό ξεκίνημα και να πάρει έτσι το εισιτήριο που οδηγεί στα προκριματικά του Champions League της επόμενης περιόδου.

Κάκιστη η ΑΕΚ, έμεινε στους 8 βαθμούς και την 3η θέση των play off κάτι που ουσιαστικά μετατρέπει και σε τυπική διαδικασία την εκδίκαση της ένστασης που έχει καταθέσει κατά του κύρους του αγώνα με τον Ολυμπιακό Βόλου, έτσι ώστε με ενδεχόμενη νίκη επί του Παναθηναϊκού να έπαιρνε αυτή την πρώτη θέση. Περισσότερο ως αγγαρεία είδαν όμως το ματς ο Χιμένεθ και οι ποδοσφαιριστές του, παρά με «τελικό» για την έξοδο στο Champions League.

Διαβάστε περισσότερα στο www.onsports.gr  

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.