Άδεια μια φορά το χρόνο? Καλά, εντάξει - αλλά μην περιμένετε ότι θα αποδίδετε στη δουλειά σας: είμαστε πλέον τόσο πιεσμένοι από την εργασία μας και όσα γίνονται, ώστε χρειαζόμαστε άδεια κάθε 62 μέρες, για να μη σωριαστούμε κάτω.
Αυτό είναι το συμπέρασμα μιας νέας έρευνας, την οποία πραγματοποίησαν επιστήμονες για λογαριασμό του Ταξιδιωτικού Ασφαλιστικού Κλάδου των Βρετανικών Ταχυδρομείων.
Όπως έδειξε, οι εργαζόμενοι είναι πλέον τόσο στρεσαρισμένοι και δουλεύουν τόσο εντατικά (εξαιτίας κυρίως της οικονομικής κρίσης που οδηγεί σε μειώσεις προσωπικού), ώστε πρέπει να παίρνουν λίγες μέρες άδεια κάθε 62 μέρες.
Ειδάλλως, η σωματική και ψυχική κόπωση τους οδηγεί σε λάθη και μακροπρόθεσμα μπορεί να υπονομεύσει την υγεία τους.
ΠΗΓΕΣ: tanea.gr, newsport.gr
Αυτό είναι το συμπέρασμα μιας νέας έρευνας, την οποία πραγματοποίησαν επιστήμονες για λογαριασμό του Ταξιδιωτικού Ασφαλιστικού Κλάδου των Βρετανικών Ταχυδρομείων.
Όπως έδειξε, οι εργαζόμενοι είναι πλέον τόσο στρεσαρισμένοι και δουλεύουν τόσο εντατικά (εξαιτίας κυρίως της οικονομικής κρίσης που οδηγεί σε μειώσεις προσωπικού), ώστε πρέπει να παίρνουν λίγες μέρες άδεια κάθε 62 μέρες.
Ειδάλλως, η σωματική και ψυχική κόπωση τους οδηγεί σε λάθη και μακροπρόθεσμα μπορεί να υπονομεύσει την υγεία τους.
ΠΗΓΕΣ: tanea.gr, newsport.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.