
Αφού περπάτησε πάνω στο κόκκινο χαλί του Φεστιβάλ των Καννών φορώντας μια δημιουργία υψηλής ραπτικής της Carolina Herrera, σχεδιασμένη ειδικά για την ίδια, η Άντζελα Ισμαήλου δηλώνει έτοιμη να ξεκινήσει το νέο της επαγγελματικό εγχείρημα. Η σκηνοθέτιδα και ηθοποιός αποκάλυψε για πρώτη φορά στα Μέσα ότι όχι μόνο θα σκηνοθετήσει και θα γράψει το σενάριο, αλλά θα είναι και η πρωταγωνίστρια στην ταινία «City of a dead woman». Πηγή: όλα people
Δευτέρα 30 Μαΐου 2011
Άντζελα Ισμαήλου: Μετά τις Κάννες τώρα κατακτά και τη Σεβίλλη
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.