Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Δεν συναινεί σε τίποτα ο Α. Σαμαράς

Δεν προσφέρει συναίνεση στην κυβέρνηση ο πρόεδρος της ΝΔ κ. Αντώνης Σαμαράς όπως έκανε σαφές στις δηλώσεις του μετά την συναντηση που είχε σήμερα με τον πρωθυπουργό κ. Γιώργο Παπανδρέου στο Μέγαρο Μαξίμου.

"Τέτοια συναίνεση δεν δίνω"  είπε απερίφραστα ο πρόεδρος της ΝΔ και πρόσθεσε ότι "σε αυτή την αποδεδειγμένα λάθος συνταγή του μνημονίου δεν πρόκειται να συμφωνήσω".  Εξηγώντας την άρνησή του ο κ. Σαμαράς ανέφερε:  "Σήμερα υποβάλλουν τον ελληνικό λαό σε νέες θυσίες χωρίς καμία προοπτική, η κοινωνία αναζητεί συναίνεση στην αλλαγή κατεύθυνσης όχι συμφωνία κορυφής για να παραμείνουμε εγκλωβισμένοι στο ίδιο αδιέξοδο, κάτι τέτοιο αφηνει έξω την κοινωνία. Τέτοια συναίνεση δεν δίνω".

Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Πολιτική

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.