Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Ο Βαλντέζ προβάρει τα κόκκινα!

Ο Νέλσον Βαλντέζ αναμένεται να αποτελέσει την πρώτη μεταγραφή του Ολυμπιακού για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Ο Παραγουανός επιθετικός απάντησε θετικά στην πρόταση που του κατέθεσαν  –προφορικά–  οι «ερυθρόλευκοι» και πλέον αυτό που απομένει είναι να συμφωνήσουν οι Πειραιώτες με την Έρκουλες.
Όπως αναφέρει ο «Πρωταθλητής», ο μάνατζερ του δυναμικού φορ εξουσιοδότησε συνεργάτη του που μένει μόνιμα στην Ελλάδα να έρθει σε επαφή με τον Ολυμπιακό, προκειμένου να ρυθμιστούν οι λεπτομέρειες για να ολοκληρωθεί η μεταγραφή.

Περισσότερα στο www.onsports.gr / Podosfairo/ Super-League

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.