Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

Σε διαθεσιμότητα τρείς αστυνομικοί των ΜΑΤ με απόφαση του αρχηγού της ΕΛΑΣ, Λευτέρη Οικονόμου

Τρεις αστυνομικοί των ΜΑΤ, καθώς και ο επικεφαλής της διμοιρίας τους, τέθηκαν σε διαθεσιμότητα με απόφαση του αρχηγού της ΕΛΑΣ, αντιστράτηγου Λευτέρη Οικονόμου,
για τα σοβαρά επεισόδια, που σημειώθηκαν χθες στην πορεία της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ με τραυματισμούς πολιτών.

Όπως ανακοινώθηκε από το Αρχηγείο, εξακριβώθηκαν τα στοιχεία ταυτότητας των τριών αστυνομικών, οι οποίοι εμφανίζονται σε βίντεο, που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο, να επιδεικνύουν βάναυση συμπεριφορά και ιδιαίτερα να χτυπούν αλύπητα διαδηλωτή, πεσμένο στον δρόμο.

Περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.