
Την επιθυμία που είχε πριν από κάποια χρόνια αποκάλυψε ο Φώτης Σεργουλόπουλος.
«Είχα σκεφτεί να υιοθετήσω ένα παιδί πριν από τρία χρόνια και είχα μπει στη διαδικασία να το ψάξω, τελικά όμως το πήρα πίσω για προσωπικούς μου λόγους», λέει ο Φώτης και συνεχίζει: «Δε θα το κάνω, θεωρώ όμως σημαντικό το ότι το κάνουν. Είναι θεάρεστο να παίρνεις ένα παιδί από ένα ορφανοτροφείο και να του δίνεις αγάπη. Το έχει κάνει η Μιμή Ντενίση και μπράβο της».
Ποια είναι η γνώμη του παρουσιαστή για τους gay γάμους και την απαγόρευσή τους από την πολιτεία; «Από τη στιγμή που δύο άνθρωποι ζουν μαζί για πολλά χρόνια και θέλουν να έχουν κοινή ζωή, είναι δικαίωμά τους να είναι μαζί και η πολιτεία πρέπει να το υποστηρίξει. Διότι όλοι οι άνθρωποι πληρώνουν τους ίδιους φόρους και έχουν ίδιες υποχρεώσεις απέναντί της. Κι αυτή λοιπόν πρέπει να έχει υποχρεώσεις σε όλους χωρίς ρατσισμούς. Έχω το δικαίωμα όταν είναι άρρωστος να είμαι συγγενής πρώτου βαθμού –γιατί είμαι! Και η πολιτεία πρέπει να με στηρίξει.
Ο ίδιος θα έκανε ένα τέτοιο βήμα: «Δεν ξέρω, δεν το έχω σκεφτεί. Είμαι πολύ μικρός ακόμα, άλλωστε».
aplita.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.