Η Ισπανοί έδειξαν τον δρόμο στους Έλληνες; Ε, ναί !Γιατί όχι; Αυτή η πορεία διαμαρτυρίας που στήθηκε χθες στην πλατεία Συντάγματος, έδειξε με τον πιο πειστικό τρόπο ότι ο μέσος Έλληνας πολίτης,
έχει αντίληψη της άσχημης για αυτόν πραγματικότητας, έχει τσαγανό, έχει δύναμη, έχει θέληση, έχει πρωτοβουλία, αλλά πάνω απ΄ όλα έχει διάθεση να ...ομονοήσει με τον διπλανό του ,ΟΠΟΙΕΣ διαφορές και να έχει μαζί του, για το καλό όλων.
Εδώ δεν χωράνε ...κολλήματα από ιδεολογίες κτλ, πλέον, όλοι μας αντιλαμβανόμαστε ότι είναι βλακεία να τσακωνόμαστε όπως παλιά για ιδεολογίες... Έννοιες όπως ΄΄αριστερά΄΄ , ΄΄δεξιά΄΄, ΄΄κέντρο΄΄ και όλα τα παρακλάδια τους, καλό είναι να υπάρχουν για τις συζητήσεις, αλλά όχι στην πραγματική μάχη, ακριβώς γιατί τα προβλήματα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ και ΤΙΣ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ!
Όταν στόχος είναι η κοινή επιβίωση και αξιοπρέπεια, τα άλλα πάνε στα άγραφα.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, χθες, αύριο, σε ένα μήνα έδειξαν και θα δείξουν ότι αγαπούν και την Ελλάδα. Ούτε φύλλο, ούτε ηλικία, ούτε ιδεολογίες, ούτε τίποτα άλλο παίζουν ρόλο!
Είναι (και θα είναι ) ο πιο αγνός και γεμάτος νόημα αγώνας των Ελλήνων πολιτών από την Μεταπολίτευση μέχρι σήμερα!
ΥΓ.1: Το τέλειο είναι ότι όλο αυτό δεν ...συνοδεύτηκε από δακρυγόνα, αίμα κτλ, ήταν ΟΛΑ τέλεια και το μήνυμα στάλθηκε στους Τροϊκανούς και γενικά στο πολιτικό σύστημα!
Μ.Κυριακού.
έχει αντίληψη της άσχημης για αυτόν πραγματικότητας, έχει τσαγανό, έχει δύναμη, έχει θέληση, έχει πρωτοβουλία, αλλά πάνω απ΄ όλα έχει διάθεση να ...ομονοήσει με τον διπλανό του ,ΟΠΟΙΕΣ διαφορές και να έχει μαζί του, για το καλό όλων.
Εδώ δεν χωράνε ...κολλήματα από ιδεολογίες κτλ, πλέον, όλοι μας αντιλαμβανόμαστε ότι είναι βλακεία να τσακωνόμαστε όπως παλιά για ιδεολογίες... Έννοιες όπως ΄΄αριστερά΄΄ , ΄΄δεξιά΄΄, ΄΄κέντρο΄΄ και όλα τα παρακλάδια τους, καλό είναι να υπάρχουν για τις συζητήσεις, αλλά όχι στην πραγματική μάχη, ακριβώς γιατί τα προβλήματα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ και ΤΙΣ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ!
Όταν στόχος είναι η κοινή επιβίωση και αξιοπρέπεια, τα άλλα πάνε στα άγραφα.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, χθες, αύριο, σε ένα μήνα έδειξαν και θα δείξουν ότι αγαπούν και την Ελλάδα. Ούτε φύλλο, ούτε ηλικία, ούτε ιδεολογίες, ούτε τίποτα άλλο παίζουν ρόλο!
Είναι (και θα είναι ) ο πιο αγνός και γεμάτος νόημα αγώνας των Ελλήνων πολιτών από την Μεταπολίτευση μέχρι σήμερα!
ΥΓ.1: Το τέλειο είναι ότι όλο αυτό δεν ...συνοδεύτηκε από δακρυγόνα, αίμα κτλ, ήταν ΟΛΑ τέλεια και το μήνυμα στάλθηκε στους Τροϊκανούς και γενικά στο πολιτικό σύστημα!
Μ.Κυριακού.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.