Σύσκεψη με τους αρχηγούς όλων των σωμάτων ασφαλείας είχε στις 12 το μεσημέρι της Παρασκευής στη ΓΑΔΑ ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Χρήστος Παπουτσής στον απόηχο των αιματηρών επεισοδίων των τελευταίων ημερών.Ο κύριος Παπουτσής τόνισε ότι δεν διατίθεται να χαριστεί σε κανέναν, ενώ εμμέσως πλην σαφώς επέρριψε την ευθύνη για τους τραυματισμούς των πολιτών στους αστυνομικούς.
Αναφερόμενος δε, σε υπηρεσίες και σώματα αιχμής της ΕΛΑΣ, όπως τα ΜΑΤ αλλά ακόμη και τις ομάδες ΔΕΛΤΑ και ΔΙΑΣ μίλησε για κρούσματα αυθαιρεσίας, απειθαρχίας και κατάχρησης εξουσίας, λέγοντας ότι είναι καλύτερα να διαλυθούν για να υπάρξει πλήρης αναδιάρθρωση.
Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Πολιτική
Φωτό από: blog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.