Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Πρωταθλητής ο Ολυμπιακός και στο πόλο γυναικών!

Η γυναικεία ομάδα πόλο του Ολυμπιακού στέφθηκε πρωταθλήτρια, μετά τη νίκη με 11-9 επί της Βουλιαγμένης στον τέταρτο τελικό, κάνοντας το 3-1 σε νίκες.
Ο Ολυμπιακός στέφεται πρωταθλητής Ελλάδος μετά τη νίκη επί της Βουλιαγμένης με 11-9, στον τέταρτο τελικό, κάνοντας την τρίτη νίκη στην τελική σειρά.

Οι παίκτριες του Χάρη Παυλίδη, έχοντας σε πολύ καλή ημέρα την Ολλανδή, Ίφκε Φαν Μπέλκουμ έκαναν πάρτυ τα δύο πρώτα οκτάλεπτα και κατάφεραν να πάρουν το προβάδισμα με 10-2. Στη συνέχεια, οι πολίστριες της Αλεξίας Καμμένου κατάφεραν να μειώσουν, παίζοντας πιεστική άμυνα από ψηλά ενώ στην επίθεση βρήκαν λύσεις με την Χριστίνα Τσουκαλά και την Αλεξάνδρα Ασημάκη.

Η Βουλιαγμένη κατάφερε να μειώσει ακόμα και στα δύο γκολ και είχε την ψυχολογία με το μέρος της. Ωστόσο 44'' πριν λήξει το παιχνίδι, οι φιλοξενούμενες έχασαν τη μπάλα κι έδωσαν την ευκαιρία στον ερυθρόλευκο σύλλογο να ροκανίσει τον χρόνο και να πάρει τελικά τη νίκη με 11-9.

Τα 8λεπτα: 5-2, 5-0, 0-3, 1-4.

Πηγή: www.onsports.gr / Polo /A-1-Gynaikwn

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.