Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Νέο τραγούδι της Beyonce για φιλανθρωπικό σκοπό

Η τραγουδίστρια επανεκτέλεση το τραγούδι God Bless the U.S.A., το οποίο θα ακουστεί για πρώτη φορά στην εκπομπή του Piers Morgan Tonight που είναι αφιερωμένη στα γεγονότα της 9/11. Τα έσοδα του τραγουδιού θα διατεθούν σε φιλανθρωπική οργάνωση που δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους συγγενείς των θυμάτων της 9/11. Η ίδια είχε ηχογραφήσει το κομμάτι για τη στήριξη της εκστρατείας του αμερικανού πρόεδρου Barack Obama για τον ίδιο σκοπό.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.