Η τραγουδίστρια επανεκτέλεση το τραγούδι God Bless the U.S.A., το οποίο θα ακουστεί για πρώτη φορά στην εκπομπή του Piers Morgan Tonight που είναι αφιερωμένη στα γεγονότα της 9/11. Τα έσοδα του τραγουδιού θα διατεθούν σε φιλανθρωπική οργάνωση που δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους συγγενείς των θυμάτων της 9/11. Η ίδια είχε ηχογραφήσει το κομμάτι για τη στήριξη της εκστρατείας του αμερικανού πρόεδρου Barack Obama για τον ίδιο σκοπό.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.