Shaya: «Μετά το τέλος της συνεργασίας μου με τις Hi 5 έπαθα σοκ»
Τρίτη, Απριλίου 26, 2011
Gossip
Πώς αισθάνθηκε μετά τη διάλυση των Hi 5 αλλά και την πρώτη στιγμή που ανέβηκε στην πίστα μόνη της η Shaya; «Ήταν λίγο περίεργο από εκεί που είσαι μέρος μιας ομάδας , ξαφνικά να βγαίνεις μόνος στη σκηνή. Αισθανόμουν μόνη!»
Πηγή: gossip-tv.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.