Στην 124η Πτέρυγα βασικής Εκπαίδευσης στην Τρίπολη, βρέθηκε σήμερα ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος αντάλλαξε ευχές με αξιωματικούς και οπλίτες.«Στα μάτια των νέων παιδιών βλέπω την αγωνία για το μέλλον τους αλλά και τη δική μας ευθύνη να τους δώσουμε χειροπιαστή όχι θεωρητική ελπίδα. Ελπίδα η οποία θα είναι εφαρμόσιμη , ώστε να ξαναποκτήσουν αυτοπεποίθηση και ελπίδα για το αύριο», ανέφερε ο πρόεδρος της ΝΔ.
Ο κ. Σαμαράς ευχήθηκε «σε κάθε σπίτι να ξαναέρθει η αισιοδοξία», ενώ εξέφρασε την πεποίθηση ότι «με τη δύναμη του Θεού όλα θα πάνε καλά».
Χτες το βράδυ, ο Αντώνης Σαμαράς παρακολούθησε την αναστάσιμη λειτουργία στον Άγιο Γεώργιο Ναυπλίου και ευχήθηκε «Χριστός Ανέστη, υγεία και δύναμη από τον Θεό σε όλους».
«Ο θρίαμβος της Ανάστασης φέρνει την ελπίδα που δεν είναι γραμμένη πάνω στην άμμο ή στον αέρα, αλλά είναι δεμένη στο στέρεο βράχο του ρεαλισμού, της αυτοπεποίθησης και της ευθύνης», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σαμαράς.
Πηγή: www.protothema.gr / Πολιτική
Φωτό από zoomnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.