Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Lady Gaga:"Δεν είμαι τοξικομανής''


Μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη κι ένα εντυπωσιακό εξώφυλλο "χάρισε" η Lady Gaga στο περιοδικό Harper's Bazaar που θα κυκλοφορήσει στις 29 Απριλίου.
Σε μια συνέντευξη στον Derek Blasberg, η Lady Gaga μιλά για την πλαστική χειρουργική γενικά..., συζητά τα σχέδιά της για το προσεχές άλμπουμ της και υποστηρίζει ότι δεν έχει κάνει ποτέ πλαστική επέμβαση ενώ δηλώνει ότι δεν εγκρίνει τη χρήση ναρκωτικών.
«Πιστεύω ότι το να καλύπτεις την ανασφάλειά σου με πλαστικές επεμβάσεις είναι αναμφισβήτητα επιβλαβές για την εικόνα σου. Είναι προτιμότερο να εκφράζεις αυτό που είσαι και να προωθείς την καλλιτεχνική σου εικόνα μέσα από το σώμα σου και το πρόσωπό σου. Εξάλλου, δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπουμε στα εξώφυλλα των περιοδικών μοντέλα, ηθοποιούς και τραγουδιστές να εμφανίζονται με πρόσωπα που έχουν υποβληθεί σε πλαστικές επεμβάσεις» είπε η Gaga και συνέχισε: «Εγώ είμαι καλλιτέχνης και έχω την ικανότητα και την ελευθερία να επιλέγω τον τρόπο που ο κόσμος θα με βλέπει». Λέει μάλιστα πως στην αρχή της καριέρας της προσπάθησε να ζήσει στο Hollywood αλλά επειδή δεν της ταίριαζε ο τρόπος ζωής επέστρεψε στη Νέα Υόρκη, στο studio - διαμέρισμά της, το οποίο λέει ότι είναι όσο το μέγεθος του studioηχογράφησης. Σε αυτό ζει μέχρι και σήμερα, ενώ συνεχίζει να βγαίνει με τους φίλους της και να πηγαίνει στα ίδια bar.
Η 25χρονη πρώην Stefani Joanne Angelina Germanotta,ομολογεί ότι στη λίστα με τις αδυναμίες της υπάρχει η μουσική, στη συνέχεια η φήμη και κάπου χαμηλότερα η υλική άνεση και τα χρήματα. Όταν μάλιστα ρωτήθηκε πού ξοδεύει τα χρήματά της (κερδίζει πάνω από $ 62 εκατομμύρια ετησίως, σύμφωνα με το «Forbes»), απάντησε ότι τα επενδύει στις live εμφανίσεις και στους φίλους της. Για παράδειγμα, στην απονομή των Grammy που έγινε στο Λος Άντζελες, πήρε μαζί της 20 άτομα. Αν πάλι κάποιος άλλος καλλιτέχνης έχει ανάγκη για εξοπλισμό στις περιοδείες του, τον βοηθά η ίδια. «Αξιοποιώ τα χρήματά μου για τους ανθρώπους που με στηρίζουν και για τις δημιουργίες μου».
Δεν διαβάζει εφημερίδες αλλά εκπλήσσεται για το ενδιαφέρουν που δείχνουν για την προσωπική της ζωή. Είναι χαρούμενη που μπορεί να απαντήσει στους πρόσφατους ισχυρισμούς:«Δεν είμαι αρραβωνιασμένη, δεν είμαι τοξικομανής αλλά σας ευχαριστώ που ρωτάτε».
Σχετικά με τα σχέδιά της για το νέο της άλμπουμ, λέει: «Το “BornThis Way” θα κάνει μία τουρνέ…. Και μετά μία άλλη και μετά ένα άλμπουμ, και μετά ακόμη μία εμφάνιση “Grammy”… και ο κύκλος συνεχίζεται.
Ανησυχεί άραγε για το αν έχει φτάσει σε σημείο κορεσμού όσον αφορά στα media; «Μπορείτε να με χαρακτηρίσετε από την ακόλουθη φράση: "Οι άνθρωποι σε αγαπούν όσο νομίζουν ότι δε θα βρίσκεσαι εκεί γύρω για πολύ ακόμη και σε μισούν όταν δεν μπορούν να σε ξεφορτωθούν… Αλλά εγώ δεν πάω πουθενά…».

Πηγή: golema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.