Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Η Kylie Minogue κάνει περικοπές!


Η αυστραλή τραγουδίστρια Kylie Minogue πρόκειται να κάνει 5 εμφανίσεις στο O2 Arena την επόμενη εβδομάδα στα πλαίσια του νέου της Les Folies Tour, το οποίο θα βρεθεί σε κάθε άκρη του πλανήτη σε λίγους μήνες.
Όμως φαίνεται πως οι Βρετανοί δεν έχουν και μεγάλη προσμονή για να παρακολουθήσουν από κοντά την μεγάλη σταρ, για αυτό το λόγο αναγκάστηκε να μειώσει τα εισιτήρια των συναυλιών της κατά 50%.

Οι αρχικές τιμές τους ήταν στις £65.00 ενώ τώρα έπεσαν δραματικά στις £28.40. Με τον τρόπο αυτό οι διοργανωτές ελπίζουν πως η προσέλευση του κόσμου θα αυξηθεί και ότι τα εισιτήρια θα εξαντληθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.