Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

B.Mαρινάκης: ΄΄Πάμε για άλλα 20 πρωταθλήματα΄΄!!!

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης σήκωσε την πρώτη του κούπα με τον Ολυμπιακό και έδωσε το σύνθημα για άλλα… 20 πρωταθλήματα!
«Εδώ μέσα θα σηκώσουμε άλλα 20 πρωταθλήματα! Ζήτω ο Ολυμπιακός μας!» σχολίασε
ο Βαγγέλης Μαρινάκης, ο οποίος και πανηγύρισε τον πρώτο του τίτλο με τον Ολυμπιακό.

Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.