Ο Βαγγέλης Μαρινάκης σήκωσε την πρώτη του κούπα με τον Ολυμπιακό και έδωσε το σύνθημα για άλλα… 20 πρωταθλήματα!
«Εδώ μέσα θα σηκώσουμε άλλα 20 πρωταθλήματα! Ζήτω ο Ολυμπιακός μας!» σχολίασε
ο Βαγγέλης Μαρινάκης, ο οποίος και πανηγύρισε τον πρώτο του τίτλο με τον Ολυμπιακό.
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com
«Εδώ μέσα θα σηκώσουμε άλλα 20 πρωταθλήματα! Ζήτω ο Ολυμπιακός μας!» σχολίασε
ο Βαγγέλης Μαρινάκης, ο οποίος και πανηγύρισε τον πρώτο του τίτλο με τον Ολυμπιακό.
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.