Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Για πολλά χρόνια ακόμα στο λιμάνι οι Αβραάμ, Τοροσίδης!

Την ώρα που οι δύο άλλες παραδοσιακά ισχυρές ομάδες της χώρας, ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ δηλαδή, ταλανίζονται από σοβαρά οικονομικά και διοικητικά προβλήματα, ο Ολυμπιακός μοιάζει να… παίζει μόνος του!

Απόψε (15/4), σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες, ο ιδιοκτήτης του πειραϊκού συλλόγου, Βαγγέλης Μαρινάκης, θα έχε συνάντηση τόσο με τον Βασίλη Τοροσίδη, όσο και με τον Αβραάμ Παπαδόπουλο προκειμένου να τους «δέσει» αμφότερους για πολλά χρόνια στο λιμάνι!
Πρόθεση του «ισχυρού» άνδρα της ΠΑΕ Ολυμπιακός, άλλωστε, είναι να «χτίσει» την ομάδα που θα πρωταγωνιστεί τα επόμενα χρόνια, πάνω στους δύο Έλληνες διεθνείς ποδοσφαιριστές και για τον λόγο αυτό, όχι μόνο δεν τέθηκε ποτέ θέμα παραχώρησής τους σε ομάδες του εξωτερικού, αλλά αντιθέτως θα τους γίνει αναπροσαρμογή συμβολαίων με σαφώς ευνοϊκότερους όρους…


Περισσότερα στο www.onsports.gr /Podosfairo/Super-League

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.