Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Ο Π.Ψωμιάδης καταδικάστηκε σε ένα χρόνο φυλάκιση με τριετή αναστολή από το Πενταμελές Εφετείο Θεσσαλονίκης

Ένοχος και σε δεύτερο βαθμό για παράβαση καθήκοντος κρίθηκε από το Πενταμελές Εφετείο Θεσσαλονίκης ο Παναγιώτης Ψωμιάδης.
Σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας καταδικάζεται σε 12μηνη φυλάκιση με τριετή αναστολή.

Νομικοί κύκλοι, εξηγώντας τις συνέιες αυτής της απόφασης, σημειώνουν ότι ο περιφερειάρχης θα τεθεί σε αργία και θα χάσει το δικαίωμα να θέσει υποψηφιότητα για οποιαδήποτε δημόσια θέση, ακόμα και σε περίπτωση που προσφύγει στον Άρειο Πάγο για αναίρεση της απόφασης.


Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Πολιτική

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.