Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Επίθεση της ΝΔ στη κυβέρνηση για το Μνημόνιο

Επίθεση στην κυβέρνηση, την οποία κατηγόρησε πως δεν διαπραγματεύτηκε το Μνημόνιο, εξαπέλυσε η ΝΔ. Ο εκπρόσωπος του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Γιάννης Μιχελάκης,
παρουσίασε κοινή δήλωση της ΕΕ, της ΕΚΤ και του ΔΝΤ για την Ιρλανδία, με την οποία εκφράζεται ικανοποίηση για την υιοθέτηση ενός νέου πακέτου της κυβέρνησης του Δουβλίνου για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

 "Φαίνεται ότι το Μνημόνιο δεν είναι ταμπού" τόνισε ο κ. Μιχελάκης, ο οποίος επισήμανε πως στην πρώτη αποστολή της Τρόικας στην Ιρλανδία, προχώρησε ουσιαστικά σε αλλαγή των όρων του Μνημονίου. Την ίδια ώρα, όπως είπε, η νέα κυβέρνηση προχώρησε σε αύξηση του κατώτατου μεροκάματου και σε μείωση των εργοδοτικών εισφορών για τους χαμηλόμισθους, κατά μεγάλο, μάλιστα, ποσοστό.

Διάβαστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Πολιτική


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.