Η Ελλάδα ξαναγεννιέται μέσα από τις δυσκολίες και το Πάσχα συμβολίζει το ξεκίνημα μίας νέας ζωής, δήλωσε ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου από την Ύδρα, όπουγιορτάζει το Πάσχα.
Παράλληλα, έστειλε μήνυμα αισιοδοξίας, λέγοντας ότι μέσα από τις δυσκολίες αλλάζουμε αντιλήψεις και παίρνουμε την αλλαγή στα χέρια μας. «Θα έχουμε μία πατρίδα περήφανη, πατρίδα δικαιοσύνης και ανάπτυξης».
Ο κ. Παπανδρέου παρακολούθησε με την σύζυγό του τη λειτουργία της Αναστάσεως στο Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου στην Ιερά Μητρόπολη Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης. Επιστρέφει αύριο στην Αθήνα.
Πηγές: tanea.gr, newsport.gr
Φωτό από: ydrageiasou.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.