Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Έντονη δυσαρέσκεια του Β.Μαρινάκη για την ήττα από τον Ατρόμητο και την κακή εμφάνιση της ομάδας του

Η ήττα του Ολυμπιακού από τον Ατρόμητο και η χαλαρή εμφάνιση της ομάδας στο Περιστέρι προκάλεσαν την έντονη δυσαρέσκεια του Βαγγέλη Μαρινάκη.
Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού ήταν έξαλλος από τον τρόπο με τον οποίο αγωνίστηκε η ομάδα, αντιμετωπίζοντας το παιχνίδι δίχως τη δέουσα σοβαρότητα και φυσικά από το βαρύ αποτέλεσμα που δεν αρμόζει στο σύλλογο.

Πηγή: protothema.gr. Περισσότερα στο thrylos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.