Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Έγινε και σήμερα το παιχνίδι Βραδυποριακός- Ταλαιπωριακός για 50 η συνεχή φορά!!!

Όπως κάθε Μ. Παρασκευή εδώ και 50 χρόνια, έτσι και φέτος οι βετεράνοι του Ολυμπιακού και της Προοδευτικής μαζεύτηκαν στο γήπεδο του Κορυδαλλού για τον ετήσιο αγώνα τους...
Με τον Ηλία Ρωσίδη στα 82 του χρόνια να παίζει και πάλι για περίπου ένα τέταρτο, τον σπουδαίο Εθνικάρα να βρίσκεται ανάμεσα στους 800 περίπου φιλάθλους που τίμησαν το γεγονός αυτό και τους παικταράδες του παρελθόντος να θυμίζουν τα παλιά, ο Βραδυποριακός έφτασε σε μια ακόμη νίκη επί του Ταλαιπωριακού, αυτή την φορά με 7-3.

Το κλίμα ήταν εορταστικό και αρκούντως συγκινησιακό για ένα τέτοιο ματς, ενώ πριν τον αγώνα βραβεύτηκαν μεγάλες μορφές του ελληνικού ποδοσφαιρικού γίγνεσθαι. Πλέον, άπαντες ανανεώνουν το ραντεβού τους για τη Μ. Παρασκευή του 2012 και μακάρι να είναι όλοι τους εκεί, υγιείς και να αγωνιστούν και πάλι!

Στα αγωνιστικά, ο Γεωργουδάκη στο 12' έκανε το 1-0 για τον Βραδυποριακό, ενώ ένα λεπτό μετά ο Μαριόλης πήρε την θέση του Ρωσίδη εν μέσω χειροκροτημάτων.

Στο 15' έγινε το 2-0 με τον Γκόγκιτς και ο ίδιος δέκα λεπτά αργότερα σημείωσε το τρίτο γκολ για την ομάδα του. Ο Καλογερόπουλος με λόμπα έκανε το 4-0, για ναμειώσει απλά ο ο Βογιατζής στο 42'.

Ο Καλύκας στο 5ο λεπτό της επανάληψης διαμόρφωσε το 5-1 και στο 56' σκόραρε και πάλι ο Καλογερόπουλος. Ο Βογιατζής στο 58' έκανε το 6-2 για τον Ταλαιπωριακό, στο 72' είχαμε το 7-2 με τον Καλύκα και στο 77' ο Παπαχρόνης ολοκλήρωσε το σκοράρισμα για το τελικό σκορ.


Πηγή: www.thrylos.gr / podosfairo 












Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.