Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Πορεία μπροστά από τη Βουλή έκαναν οι φίλαθλοι του Πανιωνίου

Λίγο μετά τις 20:30 ολοκληρώθηκε χωρίς παρατράγουδα μπροστά από τη Βουλή η πορεία διαμαρτυρίας των φιλάθλων του Πανιωνίου για το θέμα της αδειοδότησης της ομάδας.
Οι οπαδοί του Ιστορικού είχαν αρχικά μαζευτεί στην Ν.Σμύρνη στις 17:00 και στις 18:30 ξεκίνησαν την πορεία τους προς την πλατεία Συντάγματος.
Τα δύο πανό «Κάτω τα χέρια από τον Πανιώνιο» και «Τσακίρη και Κιντή στα δύσκολα την κάνατε μαζί», δέσποζαν στην πορεία, η οποία έφτασε στη Βουλή, με τα συνθήματα να είναι πολλά και κατά της ομάδας της Λάρισας. Τέλος, ο κόσμος φώναζε συνθήματα κατά των βουλευτών, με κυρίαρχο «Οι κλέφτες είναι μέσα στη Βουλή».

Πηγές: www.sportdog.gr, tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.