Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Υποβιβάστηκε η ΑΕΚ στο μπάσκετ

Η άλλοτε βασίλισσα του ελληνικού μπάσκετ υποβιβάζεται στην Α2 μπάσκετ για πρώτη φορά στην ιστορία της. Ο Ηλυσιακός νίκησε τον Κολοσσό και η ΑΕΚ ακολουθεί τον Ηρακλή στην Α2.

Πηγή: www.contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.