Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Ν. Θεοδωρίδου: Αν έκανα πλαστική, θα εμπιστευόμουν μόνο τον Φουστάνο




Η Νατάσα Θεοδωρίδου επιστρέφει στο Θεσσαλονίκη με μία ομάδα νέων παιδιών. Επιστρέφει εκεί από όπου ξεκίνησε πριν από 22 χρόνια και περιγράφει το πως ένιωσε όταν η Μαρινέλα πήγε στο κέντρο που τραγουδούσε να την ακούσει: "Η Μαρινέλα είναι έρωτας! Είναι ο λόγος που τραγουδάω. Είναι μία ολόκληρη φιλοσοφία ζωής για εμένα".

Οι δύο άντρες της ζωής της είναι πάντα στο πλευρό της: "Ήμουν ερωτευμένη με τους πρώην συζύγους μου.

Μόνο ωραία πράγματα έχω να πω και για τον Δημήτρη και για τον Αντρέα" λέει η Νατάσα και αποκαλύπτει ότι αυτό το διάστημα "είναι μόνη και είναι πάρα πολύ ωραία αυτή η περίοδος της ζωής της".
Και βέβαια δεν θα μπορούσαν να μείνουν ασχολίαστα τα εκατοντάδες δημοσιεύματα που αναφέρονται στις πλαστικές επεμβάσεις.

 
Περισσότερα στο  real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.