Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Για απεργία μετά το Πάσχα πάει η ΑΔΕΔΥ

Για προετοιμασία από την πλευρά της κυβέρνησης, με τις γνωστές πλέον διαρροές, νέας άγριας επιδρομής στις αποδοχές των εργαζομένων στο Δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα μιλά η ΑΔΕΔΥ και εξαγγέλλει σειρά κινητοποιήσεων που θα κορυφωθούν με απεργία μετά το Πάσχα.
Αναφερόμενη σε διαβεβαιώσεις του πρωθυπουργού ότι «δεν θα θιγούν άλλο μισθοί και συντάξεις» σε συνδυασμό με τη διοχέτευση νέων σεναρίων για περικοπές που θα φέρει το ενιαίο μισθολόγιο, η ΑΔΕΔΥ τονίζει ότι «η κυβέρνηση αυτοδιαψεύδεται» και μιλά για άλλη μία αποκάλυψη των αδιεξόδων «του νεοφιλελεύθερου μοντέλου πολιτικής».

Σε ό,τι αφορά δε τις αναδιαρθρώσεις στους τομείς της Υγείας και της Παιδείας, που επιχειρούνται η ΑΔΕΔΥ υποστηρίζει ότι ο τρόπος που γίνονται αποδεικνύει ότι «έχουν ως μοναδικό στόχο τη μείωση του κόστους και οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στη συρρίκνωση του δικτύου υπηρεσιών και των παροχών προς τους πολίτες».

Ειδικότερα στην ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ αναφέρεται «με τη διοχέτευση μέσω του Τύπου, νέων σεναρίων για το μισθολόγιο στο Δημόσιο, η Κυβέρνηση αυτοδιαψεύδεται για ακόμη μία φορά, αναιρώντας τόσο τις χθεσινές δηλώσεις του Πρωθυπουργού ότι ''δεν θα θιγούν άλλο μισθοί και
 συντάξεις'' όσο και παλαιότερες δηλώσεις Υπουργών ότι ''δεν θα υπάρξουν νέες περικοπές''».

Πηγές: www.tanea.gr,www.newsport.gr 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.