Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Στην Ύδρα θα βρίσκεται για το Πάσχα ο πρωθυπουργός

Αφήνοντας για λίγο πίσω τα προβλήματα της οικονομίας και την πολιτική αντιπαράθεση για τα φλέγοντα ζητήματα της ελληνικής πραγματικότητας, αναχώρησε για την Ύδρα ο πρωθυπουργός, προκειμένου να περάσει εκεί τις άγιες μέρες του Πάσχα.
Ο Γιώργος Παπανδρέου έφτασε νωρίς το μεσημέρι της Πέμπτης στο νησί, με το ιπτάμενο δελφίνι της γραμμής, συνοδευόμενος από τη σύζυγό του, Άντα, υπό τα συνήθη μέτρα ασφαλείας.

Ο πρωθυπουργός θα παραμείνει στην Ύδρα μέχρι τις αρχές της επόμενης εβδομάδας.


Πηγή: www.protothema.gr / Πολιτική

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.