Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Απόδραση δύο κρατουμένων από το ψυχιατρείο Κορυδαλλού



Σε διαθεσιμότητα τέθηκαν με εντολή του υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Χάρη Καστανίδη, ο υπαρχιφύλακας και δυο εξωτερικοί φρουροί του Ψυχιατρείου Κρατουμένων Κορυδαλλού, μετά την απόδραση δυο κρατουμένων που νοσηλεύονταν στο ψυχιατρείο.
Παράλληλα, διετάχθη και πειθαρχική προκαταρκτική εξέταση την οποία θα διενεργήσει ο αρμόδιος εισαγγελέας.

Οι δυο κρατούμενοι αλβανικής καταγωγής, 34 και 28 ετών απέδρασαν κόβοντας κάγκελο του παραθύρου τους ενώ ερευνάται ο τρόπος με τον οποίο κατάφεραν να αναρριχηθούν στον εξωτερικό τοίχο του Καταστήματος.

Οι δυο κρατούμενοι είναι υπόδικοι για υποθέσεις ναρκωτικών ενώ ο 28χρονος εκτίει και 8μηνη ποινή φυλάκισης για υπεξαίρεση.


 ΠΗΓΗ: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΤΑ ΝΕΑ" 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.